Samtykkeerklæring

Silkeborg Fodbolddommerklub - Samtykkeerklæring for Persondata

Silkeborg Fodbolddommerklub indsamler, behandler og opbevarer mine personoplysninger i overensstemmelse med denne erklæring og i henhold til gældende databeskyttelseslovgivning, herunder GDPR.

1. Formål med databehandling: Silkeborg Fodbolddommerklub vil behandle mine personoplysninger med det formål at administrere og organisere dommeraktiviteter, sende relevant information om arrangementer, uddannelse og andre dommerklub aktiviteter.

2. Typer af personoplysninger: De personoplysninger, der kan blive indsamlet, omfatter, men er ikke begrænset til, profilbillede, navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, fødselsdato, dommerstatistik og andre oplysninger relevant for dommerklubbens aktiviteter.

3. Samtykkevarighed: Dette samtykke er gældende, indtil jeg trækker det tilbage. Jeg har ret til at tilbagekalde mit samtykke ved at kontakte Silkeborg Fodbolddommerklub.

4. Deling af personoplysninger: Mine personoplysninger vil ikke blive videregivet til tredjeparter uden mit udtrykkelige samtykke, medmindre det er påkrævet ved lov.

5. Sikkerhed og opbevaring af oplysninger: Silkeborg Fodbolddommerklub vil implementere passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte mine personoplysninger mod uautoriseret adgang eller behandling.

6. Mine rettigheder: Jeg har ret til at anmode om indsigt, rettelse, sletning eller overførsel af mine personoplysninger. Jeg kan til enhver tid trække mit samtykke tilbage ved at kontakte Silkeborg Fodbolddommerklub.
Med din underskrift giver du tilladelse til, at Silkeborg Fodbolddommerklub må bruge billeder og videooptagelser af dig.

Svar på samtykkeerklæring:
Click or drag a file to this area to upload.